Leta i den här bloggen

lördag 9 oktober 2010

Vilken underbar morgon!

En underbar morgon som jag inte vill att den ska ta slut!
Inte för att det har hänt något speciellt. Men mannen var vaken och väckte mig med en kram och kaffe på sängen. Jag fick en puss och fick höra hur mycket han älskade mig. För mig så kan man inte få en bättre morgon.
Jag tycker att det är dom små sakerna som räknas och min pojk pricka in varenda en!
Idag är det riktigt mysväder och eftersom jag och Tobbe inte är riktigt krya än så blir det att mysa med film nu på dagen, en liten tripp till affären ska vi nog också ta. Det fattas lite saker till vår tacos ikväll. det går inte någon film som vi är riktigt sugna på att se så vi kanske hyr med en film hem.

Igår så var vi på middag hos svärmor. Det blev lasagne och till efterätt kladdkaka. Så undertiden som vi låg i matkoma så blev det att kolla på finalen på Vem vet mest? och sen Idol. Så det blev en riktig Svensson kväll.
När vi sedan kom hem så kollade jag och min man på Hitta Nemo. Lite pinsamt att säga att jag kämpade för att hålla mig vaken. Filmen var bra men jag är inte samma nattuggla som jag en gång varit.

Men nu blir det att fortsätta dricka mitt kaffe och mysa vidare. Ärligt så har jag inte kommit upp ur sängen än!

// Tess M.

Inga kommentarer: